CV Archiwista | StartCV.pl

CV Archiwista

CV Architekt Wnętrz
1 lipca 2018
CV Artysta Fotografik
1 lipca 2018
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars Liczba głosów: 7, średnia ocena: 4,57.
Loading...

Wzór CV Archiwista

Wzór Curriculum Vitae dla Archiwisty został opracowany w klasycznej wersji graficznej, do samodzielnej edycji min. w programie MS Word lub Libre Office.
Dokument znajduje się na dwóch stronach A4 i zawiera takie elementy jak: dane teleadresowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, przebyte kursy i szkolenia, znajomość języków, umiejętności i zainteresowania.
Wzór CV zawiera zwroty i słownictwo, które ułatwi Ci napisanie indywidualnego dokumentu a dodatkowe szablony graficzne sprawią, że Twoje CV wyróżni się na tle konkurencji.


Wybierz jeden z trzech pakietów:

lub
PORÓWNAJ PAKIETY

Gwarancja satysfakcji

Gwarantuję, że CV Archiwisty zostało przygotowane z najwyższą starannością i z pewnością spełni Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz wątpliwości, to daję Ci gwarancję zwrotu pieniędzy, bez podania przyczyny w ciągu 21 dni od daty zakupu.
  • Łatwa edycja

  • Pliki MS Word

  • Atrakcyjne pakiety premium

  • 2 strony A4


 

Wybierz jeden z trzech dostępnych pakietów

Wzór CV dla Archiwisty można pobrać w jednym z trzech pakietów. Zapoznaj się z nimi oraz wybierz ten, którego najbardziej potrzebujesz.


 

CV Archiwisty

Zobacz jak wyglądają dokumenty, które otrzymasz!

Pozostałe wzory dla Archiwisty:

List motywacyjny Archiwista | Podanie o pracę Archiwista
 

 

Opis zawodu Archiwista

Sprawdź dla kogo napisano wzór CV Archiwista.

Archiwista jest to osoba zatrudniona najczęściej w urzędach jednostek samorządowych oraz centralnych, a także w rożnego rodzaju firmach, szkołach i uczelniach. Praca polega na katalogowaniu oraz archiwizowaniu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną lub oddzielnymi zasadami ustalonymi w danej firmie. Dokumenty wpływające do archiwum są przydzielane do danego zespołu akt sprawy lub tworzone są nowe grupy akt. Następnie teczka z dokumentami opisywana jest zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej i trafia na półkę. Archiwista każdej teczce nadaje numer, sygnaturę oraz opisuje ją słownie. Archiwistów można podzielić na dwie grupy: pierwsza z nich to osoby zajmujące się zbieraniem, katalogowaniem oraz udostępnianiem zbiorów, natomiast druga z nich zajmuje się przeszukiwaniem zbiorów archiwów w celu poszukiwania cennych dokumentów potrzebnych w pracach badawczych.Praca archiwisty wykonywana jest w dwóch miejscach: w biurze, gdzie opracowuje dokumentację akt, oraz w archiwum, gdzie przygotowuje akta, umieszcza na półkach i udostępnia je innym.

 

Nasze atuty

Dlaczego warto nam zaufać oraz wybrać jeden z pakietów premium.

Prawie


opisanych zawodów

Ponad

850

opracowanych wzorów

Niemal

99%

zadowolonych klientów

Już

5

lat doświadczenia