CV Specjalista do Spraw Sprzedaży

CV Specjalista do Spraw Rekrutacji Pracowników
1 lipca 2018
CV Specjalista do Spraw Szkolenia i Rozwoju Zawodowego
1 lipca 2018
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars Liczba głosów: 3, średnia ocena: 5,00.
Loading...

Wzór CV Specjalista do Spraw Sprzedaży

Wzór Curriculum Vitae dla Specjalisty do Spraw Sprzedaży został opracowany w klasycznej wersji graficznej, do samodzielnej edycji min. w programie MS Word lub Libre Office.
Dokument znajduje się na dwóch stronach A4 i zawiera takie elementy jak: dane teleadresowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, przebyte kursy i szkolenia, znajomość języków, umiejętności i zainteresowania.
Wzór CV zawiera zwroty i słownictwo, które ułatwi Ci napisanie indywidualnego dokumentu a dodatkowe szablony graficzne sprawią, że Twoje CV wyróżni się na tle konkurencji.


Wybierz jeden z trzech pakietów:

lub
PORÓWNAJ PAKIETY

Gwarancja satysfakcji

Gwarantuję, że CV Specjalisty do Spraw Sprzedaży zostało przygotowane z najwyższą starannością i z pewnością spełni Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz wątpliwości, to daję Ci gwarancję zwrotu pieniędzy, bez podania przyczyny w ciągu 21 dni od daty zakupu.
  • Łatwa edycja

  • Pliki MS Word

  • Atrakcyjne pakiety premium

  • 2 strony A4


 

Wybierz jeden z trzech dostępnych pakietów

Wzór CV dla Specjalisty do Spraw Sprzedaży można pobrać w jednym z trzech pakietów. Zapoznaj się z nimi oraz wybierz ten, którego najbardziej potrzebujesz.


 

CV Specjalisty do Spraw Sprzedaży

Zobacz jak wyglądają dokumenty, które otrzymasz!

 

 

Opis zawodu Specjalista do Spraw Sprzedaży

Sprawdź dla kogo napisano wzór CV Specjalista do Spraw Sprzedaży.

Osoba zatrudniona stanowisku specjalisty do spraw sprzedaży zajmuje się aktywną sprzedażą produktów lub usług firmy, w której pracuje. Sprzedaż odbywa się dla klientów biznesowych czyli firm oraz klientów indywidualnych. Wszystko zależy od wewnętrznej polityki firmy oraz charakteru sprzedawanych produktów i usług. Do głównych obowiązków specjalisty ds. sprzedaży należy pozyskiwanie nowych klientów, obsługa już posiadanych kontrahentów, przygotowanie indywidualnych oraz ogólnych ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z potencjalnymi klientami, utrzymywanie stałych i dobrych relacji biznesowych z już posiadanymi klientami. Dodatkowo osoba na tym stanowisku zajmuje się dokonywaniem analizy skuteczności prowadzonych działań sprzedażowych, wykonuje raporty z swej działalności oraz prowadzi dokumentację sprzedażową. Osoba na tym stanowisku powinna mieć co najmniej wykształcenie licencjackie, ponadto powinna cechować się komunikatywnością oraz łatwością w nawiązywaniu kontaktu i relacji z klientem. Trzeba również bardzo dobrze znać profil firmy oraz produkty i usługi dostępne w sprzedaży.

 

Nasze atuty

Dlaczego warto nam zaufać oraz wybrać jeden z pakietów premium.

Prawie

300

opisanych zawodów

Ponad

850

opracowanych wzorów

Niemal

99%

zadowolonych klientów

Już

5

lat doświadczenia

KOSZYK