Podanie o pracę Archiwista | StartCV.pl

Podanie o pracę Archiwista

Podanie o pracę Architekt Wnętrz
1 lipca 2018
Podanie o pracę Artysta Fotografik
1 lipca 2018
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars Liczba głosów: 6, średnia ocena: 4,67.
Loading...

Wzór podania o pracę Archiwista

Wzór podania o pracę dla Archiwisty został opracowany w klasycznej wersji graficznej, do samodzielnej edycji min. w programie MS Word lub Libre Office.
Dokument znajduje się na jednej stronie A4 i zawiera takie elementy jak: dane teleadresowe nadawcy i adresata, zwrot grzecznościowy, wyrażenie chęci podjęcia pracy w zawodzie w danej firmie, posiadane predyspozycje do pracy, podpis oraz spis załączników.
Wzór podania o pracę zawiera zwroty i słownictwo, które ułatwi Ci napisanie indywidualnego dokumentu a dodatkowe szablony graficzne sprawią, że Twoje podanie o pracę wyróżni się na tle konkurencji.


Wybierz jeden z trzech pakietów:

lub
PORÓWNAJ PAKIETY

Gwarancja satysfakcji

Gwarantuję, że podanie o pracę Archiwisty zostało przygotowane z najwyższą starannością i z pewnością spełni Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz wątpliwości, to daję Ci gwarancję zwrotu pieniędzy, bez podania przyczyny w ciągu 21 dni od daty zakupu.
  • Łatwa edycja

  • Pliki MS Word

  • Atrakcyjne pakiety premium

  • 1 strona A4


 

Wybierz jeden z trzech dostępnych pakietów

Wzór podania o pracę dla Archiwisty można pobrać w jednym z trzech pakietów. Zapoznaj się z nimi oraz wybierz ten, którego najbardziej potrzebujesz.


 

Podanie o pracę Archiwisty

Zobacz jak wyglądają dokumenty, które otrzymasz!

Pozostałe wzory dla Archiwisty:

CV Archiwista | List motywacyjny Archiwista
 

 

Opis zawodu Archiwista

Sprawdź dla kogo napisano wzór podania o pracę Archiwista.

Osoba zatrudniona na stanowisku archiwisty zajmuje się katalogowaniem, opisywaniem i umieszczaniem wszelkiego rodzaju dokumentów w archiwum. Pracę można znaleźć w firmach, przedsiębiorstwach państwowych, w szkołach i uczelniach, w urzędach miejskich i gminnych, starostwach powiatowych, urzędach wojewódzkich lub urzędach państwowych, czyli wszędzie tam gdzie następuje obieg dokumentów, które nie mogą być zniszczone. Praca archiwisty polega na przyjmowanie dokumentacji do archiwum, opisywaniu ich czyli nadaniu numeru, sygnatury oraz tytułu akt i ułożeniu na półkach archiwum zgodnie z kolejnością danych grup praw. Drugą równie ważną funkcją archiwisty jest udostępnianie zbiorów osobom trzecim. Są to najczęściej pracownicy danej firmy lub zakładu pracy lub osoby postronne, które potrzebują akt na przykład do pracy badawczej.Osoby na tym stanowisku pracują w stałych godzinach najczęściej osiem godzin dziennie przez pięć dni w tygodniu. W pracy nie zdarzają się wyjazdy służbowe, jedynie mogą wyjazdy na szkolenia lub konferencje.

 

Nasze atuty

Dlaczego warto nam zaufać oraz wybrać jeden z pakietów premium.

Prawie


opisanych zawodów

Ponad

850

opracowanych wzorów

Niemal

99%

zadowolonych klientów

Już

5

lat doświadczenia