Podanie o pracę Pracownik Biurowy | StartCV.pl

Podanie o pracę Pracownik Biurowy

Podanie o pracę Pracownik Biura Podróży
1 lipca 2018
Podanie o pracę Pracownik Informacji Turystycznej
1 lipca 2018
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars Liczba głosów: 7, średnia ocena: 4,43.
Loading...

Wzór podania o pracę Pracownik Biurowy

Wzór podania o pracę dla Pracownika Biurowego został opracowany w klasycznej wersji graficznej, do samodzielnej edycji min. w programie MS Word lub Libre Office.
Dokument znajduje się na jednej stronie A4 i zawiera takie elementy jak: dane teleadresowe nadawcy i adresata, zwrot grzecznościowy, wyrażenie chęci podjęcia pracy w zawodzie w danej firmie, posiadane predyspozycje do pracy, podpis oraz spis załączników.
Wzór podania o pracę zawiera zwroty i słownictwo, które ułatwi Ci napisanie indywidualnego dokumentu a dodatkowe szablony graficzne sprawią, że Twoje podanie o pracę wyróżni się na tle konkurencji.


Wybierz jeden z trzech pakietów:

lub
PORÓWNAJ PAKIETY

Gwarancja satysfakcji

Gwarantuję, że podanie o pracę Pracownika Biurowego zostało przygotowane z najwyższą starannością i z pewnością spełni Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz wątpliwości, to daję Ci gwarancję zwrotu pieniędzy, bez podania przyczyny w ciągu 21 dni od daty zakupu.
  • Łatwa edycja

  • Pliki MS Word

  • Atrakcyjne pakiety premium

  • 1 strona A4


 

Wybierz jeden z trzech dostępnych pakietów

Wzór podania o pracę dla Pracownika Biurowego można pobrać w jednym z trzech pakietów. Zapoznaj się z nimi oraz wybierz ten, którego najbardziej potrzebujesz.


 

Podanie o pracę Pracownika Biurowego

Zobacz jak wyglądają dokumenty, które otrzymasz!

Pozostałe wzory dla Pracownika Biurowego:

CV Pracownik Biurowy | List motywacyjny Pracownik Biurowy
 

 

Opis zawodu Pracownik Biurowy

Sprawdź dla kogo napisano wzór podania o pracę Pracownik Biurowy.

Pracownik biurowy jest to osoba zatrudniona w firmach do prowadzenia i organizacji pracy biura. Do obowiązków należy: przyjmowanie korespondencji, przekazywanie korespondencji do pracowników, wysyłka korespondencji z firmy do klientów, utrzymywanie porządku w dokumentach, archiwizacja dokumentów, odpisywanie na wiadomości meilowe oraz pisanie pism, analiza otrzymywanych zapytań ofertowych, przygotowanie ofert. Praca wykonywana jest w pomieszczeniach biurowych, trzeba znać się na obsłudze komputera, telefonu, faksu, drukarki, skanera oraz ksera. Pracodawcy cenią sobie u kandydatów otwartość, sumienność, szczerość, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, komunikatywność. Warto posiadać ukończone studia wyższe oraz znać co najmniej jeden język obcy. Praca wykonywana jest od poniedziałku do piątku po osiem godzin dziennie. Możliwe są nadgodziny, jednak zdarzają się one bardzo rzadko. Wynagrodzenie uzależnione jest w głównej mierze od powierzonego zakresu obowiązków oraz wielkości i prestiżu firmy, w której podjęto pracę. Wynosi od 1500 zł do nawet 3000 zł netto.

 

Nasze atuty

Dlaczego warto nam zaufać oraz wybrać jeden z pakietów premium.

Prawie


opisanych zawodów

Ponad

850

opracowanych wzorów

Niemal

99%

zadowolonych klientów

Już

5

lat doświadczenia