Podanie o pracę Specjalista do Spraw Reklamy | StartCV.pl

Podanie o pracę Specjalista do Spraw Reklamy

Podanie o pracę Specjalista do Spraw Public Relations
1 lipca 2018
Podanie o pracę Specjalista do Spraw Rekrutacji Pracowników
1 lipca 2018
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars Liczba głosów: 7, średnia ocena: 4,43.
Loading...

Wzór podania o pracę Specjalista do Spraw Reklamy

Wzór podania o pracę dla Specjalisty do Spraw Reklamy został opracowany w klasycznej wersji graficznej, do samodzielnej edycji min. w programie MS Word lub Libre Office.
Dokument znajduje się na jednej stronie A4 i zawiera takie elementy jak: dane teleadresowe nadawcy i adresata, zwrot grzecznościowy, wyrażenie chęci podjęcia pracy w zawodzie w danej firmie, posiadane predyspozycje do pracy, podpis oraz spis załączników.
Wzór podania o pracę zawiera zwroty i słownictwo, które ułatwi Ci napisanie indywidualnego dokumentu a dodatkowe szablony graficzne sprawią, że Twoje podanie o pracę wyróżni się na tle konkurencji.


Wybierz jeden z trzech pakietów:

lub
PORÓWNAJ PAKIETY

Gwarancja satysfakcji

Gwarantuję, że podanie o pracę Specjalisty do Spraw Reklamy zostało przygotowane z najwyższą starannością i z pewnością spełni Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz wątpliwości, to daję Ci gwarancję zwrotu pieniędzy, bez podania przyczyny w ciągu 21 dni od daty zakupu.
  • Łatwa edycja

  • Pliki MS Word

  • Atrakcyjne pakiety premium

  • 1 strona A4


 

Wybierz jeden z trzech dostępnych pakietów

Wzór podania o pracę dla Specjalisty do Spraw Reklamy można pobrać w jednym z trzech pakietów. Zapoznaj się z nimi oraz wybierz ten, którego najbardziej potrzebujesz.


 

Podanie o pracę Specjalisty do Spraw Reklamy

Zobacz jak wyglądają dokumenty, które otrzymasz!

Pozostałe wzory dla Specjalisty do Spraw Reklamy:

CV Specjalista do Spraw Reklamy | List motywacyjny Specjalista do Spraw Reklamy
 

 

Opis zawodu Specjalista do Spraw Reklamy

Sprawdź dla kogo napisano wzór podania o pracę Specjalista do Spraw Reklamy.

Zasadniczym zadaniem specjalisty do spraw reklamy jest przekonanie potencjalnych konsumentów do zakupu określonego produktu lub usługi. Jego praca polega na zebraniu informacji na temat produktu, określeniu wstępnej koncepcji reklamy oraz sposobu jej realizacji. W swojej pracy często korzysta z wyników badań i analiz rynkowych. Pierwszym etapem jego działań jest sporządzenie planu finansowego dla danego przedsięwzięcia i przedstawienie go zleceniodawcy. Po uzyskaniu akceptacji, dobiera on treści reklamowe oraz określa techniki i metody przedstawienia koncepcji produktu. Zakupienie środków przekazu oraz nadzór nad realizacją projektu także należą do jego obowiązków. Godziny pracy specjalisty do spraw reklamy są ściśle uzależnione od czasu przeznaczonego na wykonanie danego zlecenia. Elementem często towarzyszącym pracy w tym zawodzie są częste wyjazdy, także zagraniczne oraz intensywne kontakty z ludźmi. W zawodzie tym liczy się kreatywność i innowacyjność, co wyklucza rutynowość czynności zawodowych.

 

Nasze atuty

Dlaczego warto nam zaufać oraz wybrać jeden z pakietów premium.

Prawie


opisanych zawodów

Ponad

850

opracowanych wzorów

Niemal

99%

zadowolonych klientów

Już

5

lat doświadczenia