
Wzór CV Archiwista
Wzór Curriculum Vitae dla Archiwisty został opracowany w klasycznej wersji graficznej, do samodzielnej edycji min. w programie MS Word lub Libre Office.Dokument znajduje się na dwóch stronach A4 i zawiera takie elementy jak: dane teleadresowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, przebyte kursy i szkolenia, znajomość języków, umiejętności i zainteresowania.
Wzór CV zawiera zwroty i słownictwo, które ułatwi Ci napisanie indywidualnego dokumentu a dodatkowe szablony graficzne sprawią, że Twoje CV wyróżni się na tle konkurencji.

Gwarancja satysfakcji
Gwarantuję, że CV Archiwisty zostało przygotowane z najwyższą starannością i z pewnością spełni Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz wątpliwości, to daję Ci gwarancję zwrotu pieniędzy, bez podania przyczyny w ciągu 21 dni od daty zakupu.Łatwa edycja
Pliki MS Word
Atrakcyjne pakiety premium
2 strony A4
Wybierz jeden z trzech dostępnych pakietów
Wzór CV dla Archiwisty można pobrać w jednym z trzech pakietów. Zapoznaj się z nimi oraz wybierz ten, którego najbardziej potrzebujesz.

STANDARD
6,90zł
Zawartość pakietu:
- Wzór CV Archiwista
-
Wzór listu motywacyjnego -
Wzór podania o pracę - 1 szablon graficzny premium
E-book StartCV

PREMIUM
12,90zł
Zawartość pakietu:
- Wzór CV Archiwista
- Wzór listu motywacyjnego
- Wzór podania o pracę
- 3 szablony graficzne premium
-
E-book StartCV

GOLD
19,90zł
Zawartość pakietu:
- Wzór CV Archiwista
- Wzór listu motywacyjnego
- Wzór podania o pracę
- 5 szablonów graficznych premium
- E-book StartCV
CV Archiwisty
Zobacz jak wyglądają dokumenty, które otrzymasz!
Opis zawodu Archiwista
Sprawdź dla kogo napisano wzór CV Archiwista.
Archiwista jest to osoba zatrudniona najczęściej w urzędach jednostek samorządowych oraz centralnych, a także w rożnego rodzaju firmach, szkołach i uczelniach. Praca polega na katalogowaniu oraz archiwizowaniu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną lub oddzielnymi zasadami ustalonymi w danej firmie. Dokumenty wpływające do archiwum są przydzielane do danego zespołu akt sprawy lub tworzone są nowe grupy akt. Następnie teczka z dokumentami opisywana jest zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej i trafia na półkę. Archiwista każdej teczce nadaje numer, sygnaturę oraz opisuje ją słownie. Archiwistów można podzielić na dwie grupy: pierwsza z nich to osoby zajmujące się zbieraniem, katalogowaniem oraz udostępnianiem zbiorów, natomiast druga z nich zajmuje się przeszukiwaniem zbiorów archiwów w celu poszukiwania cennych dokumentów potrzebnych w pracach badawczych.Praca archiwisty wykonywana jest w dwóch miejscach: w biurze, gdzie opracowuje dokumentację akt, oraz w archiwum, gdzie przygotowuje akta, umieszcza na półkach i udostępnia je innym.
Nasze atuty
Dlaczego warto nam zaufać oraz wybrać jeden z pakietów premium.
Prawie
opisanych zawodów
Ponad
850
opracowanych wzorów
Niemal
99%
zadowolonych klientów
Już
5