CV Kierownik Działu Marketingu i Sprzedaży | StartCV.pl

CV Kierownik Działu Marketingu i Sprzedaży

CV Kierownik Działu Finansowego i Administracyjnego
1 lipca 2018
CV Kierownik Działu Reklamy i Promocji
1 lipca 2018
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars Liczba głosów: 4, średnia ocena: 4,75.
Loading...

Wzór CV Kierownik Działu Marketingu i Sprzedaży

Wzór Curriculum Vitae dla Kierownika Działu Marketingu i Sprzedaży został opracowany w klasycznej wersji graficznej, do samodzielnej edycji min. w programie MS Word lub Libre Office.
Dokument znajduje się na dwóch stronach A4 i zawiera takie elementy jak: dane teleadresowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, przebyte kursy i szkolenia, znajomość języków, umiejętności i zainteresowania.
Wzór CV zawiera zwroty i słownictwo, które ułatwi Ci napisanie indywidualnego dokumentu a dodatkowe szablony graficzne sprawią, że Twoje CV wyróżni się na tle konkurencji.


Wybierz jeden z trzech pakietów:

lub
PORÓWNAJ PAKIETY

Gwarancja satysfakcji

Gwarantuję, że CV Kierownika Działu Marketingu i Sprzedaży zostało przygotowane z najwyższą starannością i z pewnością spełni Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz wątpliwości, to daję Ci gwarancję zwrotu pieniędzy, bez podania przyczyny w ciągu 21 dni od daty zakupu.
  • Łatwa edycja

  • Pliki MS Word

  • Atrakcyjne pakiety premium

  • 2 strony A4


 

Wybierz jeden z trzech dostępnych pakietów

Wzór CV dla Kierownika Działu Marketingu i Sprzedaży można pobrać w jednym z trzech pakietów. Zapoznaj się z nimi oraz wybierz ten, którego najbardziej potrzebujesz.


 

CV Kierownika Działu Marketingu i Sprzedaży

Zobacz jak wyglądają dokumenty, które otrzymasz!

 

 

Opis zawodu Kierownik Działu Marketingu i Sprzedaży

Sprawdź dla kogo napisano wzór CV Kierownik Działu Marketingu i Sprzedaży.

Praca na stanowisku kierownika działu marketingu i sprzedaży zajmuje się nadzorowaniem działalności działu, który jest odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. Do głównych zadań kierownika jest tworzenie, kontrolowanie i wdrażanie działań marketingowych wraz z kierowaniem sprzedażą produktów lub usług na tynku krajowym lub zagranicznym. Głównym zwierzchnikiem jest dyrektor generalny lub prezes spółki. Do zadań kierownika należy kierowanie grupą podległych pracowników wchodzących w skład całego zespołu marketingowego. Kierownik zajmuje się nadzorem nad podwładnymi, wyznaczaniem i określonych przez zarząd celów oraz rozliczaniem z wykonanej pracy. Ważna jest również koordynacja wszystkich działań, mająca na celu skuteczniejsze wykonywanie planów. Kierownik wykonuje okresowe sprawozdania i opinie z własnej pracy i całego działu, którym zarządza.Głównym środowiskiem pracy kierownika działu jest jego biuro, w którym znajduje się sam. Do obowiązków należą częste kontakty z klientami oraz kontrahentami. Nierzadko również reprezentuje firmę na zewnątrz na różnych bankietach, spotkaniach biznesowych lub szkoleniach.

 

Nasze atuty

Dlaczego warto nam zaufać oraz wybrać jeden z pakietów premium.

Prawie


opisanych zawodów

Ponad

850

opracowanych wzorów

Niemal

99%

zadowolonych klientów

Już

5

lat doświadczenia