Wzór CV Kierownik Działu Reklamy i Promocji
Wzór Curriculum Vitae dla Kierownika Działu Reklamy i Promocji został opracowany w klasycznej wersji graficznej, do samodzielnej edycji min. w programie MS Word lub Libre Office.Dokument znajduje się na dwóch stronach A4 i zawiera takie elementy jak: dane teleadresowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, przebyte kursy i szkolenia, znajomość języków, umiejętności i zainteresowania.
Wzór CV zawiera zwroty i słownictwo, które ułatwi Ci napisanie indywidualnego dokumentu a dodatkowe szablony graficzne sprawią, że Twoje CV wyróżni się na tle konkurencji.
Gwarancja satysfakcji
Gwarantuję, że CV Kierownika Działu Reklamy i Promocji zostało przygotowane z najwyższą starannością i z pewnością spełni Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz wątpliwości, to daję Ci gwarancję zwrotu pieniędzy, bez podania przyczyny w ciągu 21 dni od daty zakupu.Łatwa edycja
Pliki MS Word
Atrakcyjne pakiety premium
2 strony A4
Wybierz jeden z trzech dostępnych pakietów
Wzór CV dla Kierownika Działu Reklamy i Promocji można pobrać w jednym z trzech pakietów. Zapoznaj się z nimi oraz wybierz ten, którego najbardziej potrzebujesz.
STANDARD
6,90zł
Zawartość pakietu:
- Wzór CV Kierownik Działu Reklamy i Promocji
-
Wzór listu motywacyjnego -
Wzór podania o pracę - 1 szablon graficzny premium
E-book StartCV
PREMIUM
12,90zł
Zawartość pakietu:
- Wzór CV Kierownik Działu Reklamy i Promocji
- Wzór listu motywacyjnego
- Wzór podania o pracę
- 3 szablony graficzne premium
-
E-book StartCV
GOLD
19,90zł
Zawartość pakietu:
- Wzór CV Kierownik Działu Reklamy i Promocji
- Wzór listu motywacyjnego
- Wzór podania o pracę
- 5 szablonów graficznych premium
- E-book StartCV
CV Kierownika Działu Reklamy i Promocji
Zobacz jak wyglądają dokumenty, które otrzymasz!
Pozostałe wzory dla Kierownika Działu Reklamy i Promocji:
List motywacyjny Kierownik Działu Reklamy i Promocji | Podanie o pracę Kierownik Działu Reklamy i Promocji
Opis zawodu Kierownik Działu Reklamy i Promocji
Sprawdź dla kogo napisano wzór CV Kierownik Działu Reklamy i Promocji.
Osoba na stanowisku kierownika działu reklamy i promocje jest odpowiedzialna za tak zwane usługi kreatywne, które kształtują wizerunek firmy na rynku oraz wspomagają sprzedaż i promują określone produkty lub usługi. Praca kierownika ds. reklamy nie tylko koordynuje ale sam bierze czynny udział w projektowaniu reklam, spotów, oprawy graficznej. Przed rozpoczęciem każdej nowej akcji promocyjnej ma za zadanie dokonać dogłębnej analizy rynku celem obrania odpowiedniej akcji reklamowej. Są trzy rodzaje reklam: nakłaniające, przypominające i informacyjne. Do zadań kierownika należy również przygotowanie, opracowanie i zatwierdzenie reklam zewnętrznych, wielkoformatowych, w gazetach, telewizji czy radiu. Jest to osoba, która zarządza całym procesem reklamowym począwszy od wyboru i realizacji projektu a skończywszy na produkcji materiałów promocyjnych.Praca kierownika działu reklamy i promocji głównie ma miejsce w jego własnym biurze. Jednak często udaje się w delegacje, gdzie nadzoruje wszelkie akcje promocyjne i kampanie reklamowe.
Nasze atuty
Dlaczego warto nam zaufać oraz wybrać jeden z pakietów premium.
Prawie
opisanych zawodów
Ponad
850
opracowanych wzorów
Niemal
99%
zadowolonych klientów
Już
5