CV Kierownik Działu Reklamy i Promocji - Wzór | StartCV.pl

CV Kierownik Działu Reklamy i Promocji

CV Kierownik Działu Marketingu i Sprzedaży
1 lipca 2018
CV Kierownik Działu Zaopatrzenia i Dystrybucji
1 lipca 2018
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars Liczba głosów: 3, średnia ocena: 5,00.
Loading...

Wzór CV Kierownik Działu Reklamy i Promocji

Wzór Curriculum Vitae dla Kierownika Działu Reklamy i Promocji został opracowany w klasycznej wersji graficznej, do samodzielnej edycji min. w programie MS Word lub Libre Office.
Dokument znajduje się na dwóch stronach A4 i zawiera takie elementy jak: dane teleadresowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, przebyte kursy i szkolenia, znajomość języków, umiejętności i zainteresowania.
Wzór CV zawiera zwroty i słownictwo, które ułatwi Ci napisanie indywidualnego dokumentu a dodatkowe szablony graficzne sprawią, że Twoje CV wyróżni się na tle konkurencji.


Wybierz jeden z trzech pakietów:

lub
PORÓWNAJ PAKIETY

Gwarancja satysfakcji

Gwarantuję, że CV Kierownika Działu Reklamy i Promocji zostało przygotowane z najwyższą starannością i z pewnością spełni Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz wątpliwości, to daję Ci gwarancję zwrotu pieniędzy, bez podania przyczyny w ciągu 21 dni od daty zakupu.
  • Łatwa edycja

  • Pliki MS Word

  • Atrakcyjne pakiety premium

  • 2 strony A4


 

Wybierz jeden z trzech dostępnych pakietów

Wzór CV dla Kierownika Działu Reklamy i Promocji można pobrać w jednym z trzech pakietów. Zapoznaj się z nimi oraz wybierz ten, którego najbardziej potrzebujesz.


 

CV Kierownika Działu Reklamy i Promocji

Zobacz jak wyglądają dokumenty, które otrzymasz!

 

 

Opis zawodu Kierownik Działu Reklamy i Promocji

Sprawdź dla kogo napisano wzór CV Kierownik Działu Reklamy i Promocji.

Osoba na stanowisku kierownika działu reklamy i promocje jest odpowiedzialna za tak zwane usługi kreatywne, które kształtują wizerunek firmy na rynku oraz wspomagają sprzedaż i promują określone produkty lub usługi. Praca kierownika ds. reklamy nie tylko koordynuje ale sam bierze czynny udział w projektowaniu reklam, spotów, oprawy graficznej. Przed rozpoczęciem każdej nowej akcji promocyjnej ma za zadanie dokonać dogłębnej analizy rynku celem obrania odpowiedniej akcji reklamowej. Są trzy rodzaje reklam: nakłaniające, przypominające i informacyjne. Do zadań kierownika należy również przygotowanie, opracowanie i zatwierdzenie reklam zewnętrznych, wielkoformatowych, w gazetach, telewizji czy radiu. Jest to osoba, która zarządza całym procesem reklamowym począwszy od wyboru i realizacji projektu a skończywszy na produkcji materiałów promocyjnych.Praca kierownika działu reklamy i promocji głównie ma miejsce w jego własnym biurze. Jednak często udaje się w delegacje, gdzie nadzoruje wszelkie akcje promocyjne i kampanie reklamowe.

 

Nasze atuty

Dlaczego warto nam zaufać oraz wybrać jeden z pakietów premium.

Prawie

300

opisanych zawodów

Ponad

850

opracowanych wzorów

Niemal

99%

zadowolonych klientów

Już

5

lat doświadczenia

KOSZYK