CV Pracownik Administracyjny - Wzór | StartCV.pl

CV Pracownik Administracyjny

CV Pośrednik w Obrocie Nieruchomościami
1 lipca 2018
CV Pracownik Biura Podróży
1 lipca 2018
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars Liczba głosów: 3, średnia ocena: 5,00.
Loading...

Wzór CV Pracownik Administracyjny

Wzór Curriculum Vitae dla Pracownika Administracyjnego został opracowany w klasycznej wersji graficznej, do samodzielnej edycji min. w programie MS Word lub Libre Office.
Dokument znajduje się na dwóch stronach A4 i zawiera takie elementy jak: dane teleadresowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, przebyte kursy i szkolenia, znajomość języków, umiejętności i zainteresowania.
Wzór CV zawiera zwroty i słownictwo, które ułatwi Ci napisanie indywidualnego dokumentu a dodatkowe szablony graficzne sprawią, że Twoje CV wyróżni się na tle konkurencji.


Wybierz jeden z trzech pakietów:

lub
PORÓWNAJ PAKIETY

Gwarancja satysfakcji

Gwarantuję, że CV Pracownika Administracyjnego zostało przygotowane z najwyższą starannością i z pewnością spełni Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz wątpliwości, to daję Ci gwarancję zwrotu pieniędzy, bez podania przyczyny w ciągu 21 dni od daty zakupu.
  • Łatwa edycja

  • Pliki MS Word

  • Atrakcyjne pakiety premium

  • 2 strony A4


 

Wybierz jeden z trzech dostępnych pakietów

Wzór CV dla Pracownika Administracyjnego można pobrać w jednym z trzech pakietów. Zapoznaj się z nimi oraz wybierz ten, którego najbardziej potrzebujesz.


 

CV Pracownika Administracyjnego

Zobacz jak wyglądają dokumenty, które otrzymasz!

 

 

Opis zawodu Pracownik Administracyjny

Sprawdź dla kogo napisano wzór CV Pracownik Administracyjny.

Osoba zatrudniona na stanowisku pracownika administracyjnego zajmuje się utrzymaniem pomieszczeń biurowych oraz sprzętu w nich się znajdujących w należytym stanie. Osoba ta zajmuje się prawidłowym biegiem dokumentów, archiwizacją danych, prowadzi rejestr pism i spraw, dokonuje wpisów w akta, itp. Inna nazwa zawodu to referent administracyjno-biurowy lub pracownik biurowy. Praca najczęściej wykonywana jest w jednostkach samorządu terytorialnego, w urzędach, sądach, jednostkach centralnych, ministerstwach. Pracownik na tym stanowisku zajmuje się ponadto przechowywaniem i aktualizacją aktów prawnych, segregacją korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Osoba na tym stanowisku przygotowuje pisma, wypisuje delegacje, prowadzi rejestry i spisy. Do zadań osoby na stanowisku pracownika administracyjnego należy również udzielanie informacji innym pracownikom, udostępnianie im akt i pism, pośredniczy w przekazywaniu informacji pomiędzy działami.Praca odbywa się głównie w pomieszczeniach biurowych, rzadziej w archiwach i innych pomieszczeniach.

 

Nasze atuty

Dlaczego warto nam zaufać oraz wybrać jeden z pakietów premium.

Prawie

300

opisanych zawodów

Ponad

850

opracowanych wzorów

Niemal

99%

zadowolonych klientów

Już

5

lat doświadczenia

KOSZYK