CV Specjalista do Spraw Obsługi Klienta | StartCV.pl

CV Specjalista do Spraw Obsługi Klienta

CV Specjalista do Spraw Marketingu i Handlu
1 lipca 2018
CV Specjalista do Spraw Public Relations
1 lipca 2018
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars Liczba głosów: 4, średnia ocena: 4,75.
Loading...

Wzór CV Specjalista do Spraw Obsługi Klienta

Wzór Curriculum Vitae dla Specjalisty do Spraw Obsługi Klienta został opracowany w klasycznej wersji graficznej, do samodzielnej edycji min. w programie MS Word lub Libre Office.
Dokument znajduje się na dwóch stronach A4 i zawiera takie elementy jak: dane teleadresowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, przebyte kursy i szkolenia, znajomość języków, umiejętności i zainteresowania.
Wzór CV zawiera zwroty i słownictwo, które ułatwi Ci napisanie indywidualnego dokumentu a dodatkowe szablony graficzne sprawią, że Twoje CV wyróżni się na tle konkurencji.


Wybierz jeden z trzech pakietów:

lub
PORÓWNAJ PAKIETY

Gwarancja satysfakcji

Gwarantuję, że CV Specjalisty do Spraw Obsługi Klienta zostało przygotowane z najwyższą starannością i z pewnością spełni Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz wątpliwości, to daję Ci gwarancję zwrotu pieniędzy, bez podania przyczyny w ciągu 21 dni od daty zakupu.
  • Łatwa edycja

  • Pliki MS Word

  • Atrakcyjne pakiety premium

  • 2 strony A4


 

Wybierz jeden z trzech dostępnych pakietów

Wzór CV dla Specjalisty do Spraw Obsługi Klienta można pobrać w jednym z trzech pakietów. Zapoznaj się z nimi oraz wybierz ten, którego najbardziej potrzebujesz.


 

CV Specjalisty do Spraw Obsługi Klienta

Zobacz jak wyglądają dokumenty, które otrzymasz!

 

 

Opis zawodu Specjalista do Spraw Obsługi Klienta

Sprawdź dla kogo napisano wzór CV Specjalista do Spraw Obsługi Klienta.

Praca na stanowisku specjalisty do spraw obsługi klienta polega na zapewnieniu kompleksowej obsłudze klienta w wybranej specjalności jak na przykład księgowości, finansach, usługach, prawie itp. do głównych zadań osoby na tym stanowisku należy aktywne pozyskiwanie klientów, dbanie o stałe i prawidłowe relacje z nimi, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie wszelkich niezbędnych informacji dotyczących firmy, oferowanego produktu, jego użytkowania, analiza oczekiwań i potrzeb klientów, przyjmowanie reklamacji i zażaleń. Osoba na tym stanowisku powinna mieć ukończone co najmniej studia licencjackie, jeśli ma się do czynienia z klientami zagranicznymi należy również znać bardzo dobrze co najmniej jeden język obcy. Pracodawcy cenią sobie osoby doświadczone, które potrafią pracować w większej grupie oraz są odporne na stres i są chętne do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji. Specjalista ds. obsługi klienta pracuje w pomieszczeniach biurowych, w centrali swojej firmy, zdarzają się wyjazdy do klientów dlatego należy posiadać prawo jazdy kat. B.

 

Nasze atuty

Dlaczego warto nam zaufać oraz wybrać jeden z pakietów premium.

Prawie


opisanych zawodów

Ponad

850

opracowanych wzorów

Niemal

99%

zadowolonych klientów

Już

5

lat doświadczenia