CV Specjalista do Spraw Reklamy - Wzór | StartCV.pl

CV Specjalista do Spraw Reklamy

CV Specjalista do Spraw Public Relations
1 lipca 2018
CV Specjalista do Spraw Rekrutacji Pracowników
1 lipca 2018
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars Liczba głosów: 3, średnia ocena: 5,00.
Loading...

Wzór CV Specjalista do Spraw Reklamy

Wzór Curriculum Vitae dla Specjalisty do Spraw Reklamy został opracowany w klasycznej wersji graficznej, do samodzielnej edycji min. w programie MS Word lub Libre Office.
Dokument znajduje się na dwóch stronach A4 i zawiera takie elementy jak: dane teleadresowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, przebyte kursy i szkolenia, znajomość języków, umiejętności i zainteresowania.
Wzór CV zawiera zwroty i słownictwo, które ułatwi Ci napisanie indywidualnego dokumentu a dodatkowe szablony graficzne sprawią, że Twoje CV wyróżni się na tle konkurencji.


Wybierz jeden z trzech pakietów:

lub
PORÓWNAJ PAKIETY

Gwarancja satysfakcji

Gwarantuję, że CV Specjalisty do Spraw Reklamy zostało przygotowane z najwyższą starannością i z pewnością spełni Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz wątpliwości, to daję Ci gwarancję zwrotu pieniędzy, bez podania przyczyny w ciągu 21 dni od daty zakupu.
  • Łatwa edycja

  • Pliki MS Word

  • Atrakcyjne pakiety premium

  • 2 strony A4


 

Wybierz jeden z trzech dostępnych pakietów

Wzór CV dla Specjalisty do Spraw Reklamy można pobrać w jednym z trzech pakietów. Zapoznaj się z nimi oraz wybierz ten, którego najbardziej potrzebujesz.


 

CV Specjalisty do Spraw Reklamy

Zobacz jak wyglądają dokumenty, które otrzymasz!

 

 

Opis zawodu Specjalista do Spraw Reklamy

Sprawdź dla kogo napisano wzór CV Specjalista do Spraw Reklamy.

Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty do spraw reklamy ma za zadanie przekonywać potencjalnych konsumentów do zakupu określonych produktów, dóbr inwestycyjnych, surowców lub usług. Jego praca polega na przekazywaniu w formie reklamy informacji, których celem jest wzbudzenie u odbiorców potrzeby nabycia produktu lub usługi. Najczęstszym miejscem zatrudnienia specjalisty ds. reklamy są agencje lub biura reklamowe. W przypadku dużych przedsiębiorstw tworzone są dla specjalistów tego typu, samodzielne stanowiska. Pierwszym zadaniem specjalisty ds. reklamy jest sporządzenie planu finansowego przedsięwzięcia oraz opracowanie formy i treści przekazu reklamowego. Dalsze etapy jego pracy mają charakter organizacyjny. Większą część pracy, specjalista do spraw reklamy wykonuje w pomieszczeniach biurowych. Jego zawód wymaga jednak częstych kontaktów ze zleceniodawcami i osobami pracującymi nad projektem reklamowym. Narzędziem jego pracy jest komputer i w dużej mierze jego wyobraźnia, w której rodzą się pomysły.

 

Nasze atuty

Dlaczego warto nam zaufać oraz wybrać jeden z pakietów premium.

Prawie

300

opisanych zawodów

Ponad

850

opracowanych wzorów

Niemal

99%

zadowolonych klientów

Już

5

lat doświadczenia

KOSZYK