Wzór CV Specjalista do Spraw Reklamy
Wzór Curriculum Vitae dla Specjalisty do Spraw Reklamy został opracowany w klasycznej wersji graficznej, do samodzielnej edycji min. w programie MS Word lub Libre Office.Dokument znajduje się na dwóch stronach A4 i zawiera takie elementy jak: dane teleadresowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, przebyte kursy i szkolenia, znajomość języków, umiejętności i zainteresowania.
Wzór CV zawiera zwroty i słownictwo, które ułatwi Ci napisanie indywidualnego dokumentu a dodatkowe szablony graficzne sprawią, że Twoje CV wyróżni się na tle konkurencji.
Gwarancja satysfakcji
Gwarantuję, że CV Specjalisty do Spraw Reklamy zostało przygotowane z najwyższą starannością i z pewnością spełni Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz wątpliwości, to daję Ci gwarancję zwrotu pieniędzy, bez podania przyczyny w ciągu 21 dni od daty zakupu.Łatwa edycja
Pliki MS Word
Atrakcyjne pakiety premium
2 strony A4
Wybierz jeden z trzech dostępnych pakietów
Wzór CV dla Specjalisty do Spraw Reklamy można pobrać w jednym z trzech pakietów. Zapoznaj się z nimi oraz wybierz ten, którego najbardziej potrzebujesz.
STANDARD
6,90zł
Zawartość pakietu:
- Wzór CV Specjalista do Spraw Reklamy
-
Wzór listu motywacyjnego -
Wzór podania o pracę - 1 szablon graficzny premium
E-book StartCV
PREMIUM
12,90zł
Zawartość pakietu:
- Wzór CV Specjalista do Spraw Reklamy
- Wzór listu motywacyjnego
- Wzór podania o pracę
- 3 szablony graficzne premium
-
E-book StartCV
GOLD
19,90zł
Zawartość pakietu:
- Wzór CV Specjalista do Spraw Reklamy
- Wzór listu motywacyjnego
- Wzór podania o pracę
- 5 szablonów graficznych premium
- E-book StartCV
CV Specjalisty do Spraw Reklamy
Zobacz jak wyglądają dokumenty, które otrzymasz!
Pozostałe wzory dla Specjalisty do Spraw Reklamy:
List motywacyjny Specjalista do Spraw Reklamy | Podanie o pracę Specjalista do Spraw Reklamy
Opis zawodu Specjalista do Spraw Reklamy
Sprawdź dla kogo napisano wzór CV Specjalista do Spraw Reklamy.
Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty do spraw reklamy ma za zadanie przekonywać potencjalnych konsumentów do zakupu określonych produktów, dóbr inwestycyjnych, surowców lub usług. Jego praca polega na przekazywaniu w formie reklamy informacji, których celem jest wzbudzenie u odbiorców potrzeby nabycia produktu lub usługi. Najczęstszym miejscem zatrudnienia specjalisty ds. reklamy są agencje lub biura reklamowe. W przypadku dużych przedsiębiorstw tworzone są dla specjalistów tego typu, samodzielne stanowiska. Pierwszym zadaniem specjalisty ds. reklamy jest sporządzenie planu finansowego przedsięwzięcia oraz opracowanie formy i treści przekazu reklamowego. Dalsze etapy jego pracy mają charakter organizacyjny. Większą część pracy, specjalista do spraw reklamy wykonuje w pomieszczeniach biurowych. Jego zawód wymaga jednak częstych kontaktów ze zleceniodawcami i osobami pracującymi nad projektem reklamowym. Narzędziem jego pracy jest komputer i w dużej mierze jego wyobraźnia, w której rodzą się pomysły.
Nasze atuty
Dlaczego warto nam zaufać oraz wybrać jeden z pakietów premium.
Prawie
opisanych zawodów
Ponad
850
opracowanych wzorów
Niemal
99%
zadowolonych klientów
Już
5