CV Urzędnik | StartCV.pl

CV Urzędnik

CV Urbanista
1 lipca 2018
CV Webmaster
1 lipca 2018
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars Liczba głosów: 6, średnia ocena: 4,83.
Loading...

Wzór CV Urzędnik

Wzór Curriculum Vitae dla Urzędnika został opracowany w klasycznej wersji graficznej, do samodzielnej edycji min. w programie MS Word lub Libre Office.
Dokument znajduje się na dwóch stronach A4 i zawiera takie elementy jak: dane teleadresowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, przebyte kursy i szkolenia, znajomość języków, umiejętności i zainteresowania.
Wzór CV zawiera zwroty i słownictwo, które ułatwi Ci napisanie indywidualnego dokumentu a dodatkowe szablony graficzne sprawią, że Twoje CV wyróżni się na tle konkurencji.


Wybierz jeden z trzech pakietów:

lub
PORÓWNAJ PAKIETY

Gwarancja satysfakcji

Gwarantuję, że CV Urzędnika zostało przygotowane z najwyższą starannością i z pewnością spełni Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz wątpliwości, to daję Ci gwarancję zwrotu pieniędzy, bez podania przyczyny w ciągu 21 dni od daty zakupu.
  • Łatwa edycja

  • Pliki MS Word

  • Atrakcyjne pakiety premium

  • 2 strony A4


 

Wybierz jeden z trzech dostępnych pakietów

Wzór CV dla Urzędnika można pobrać w jednym z trzech pakietów. Zapoznaj się z nimi oraz wybierz ten, którego najbardziej potrzebujesz.


 

CV Urzędnika

Zobacz jak wyglądają dokumenty, które otrzymasz!

Pozostałe wzory dla Urzędnika:

List motywacyjny Urzędnik | Podanie o pracę Urzędnik
 

 

Opis zawodu Urzędnik

Sprawdź dla kogo napisano wzór CV Urzędnik.

Urzędnik jest to osoba pracująca w państwowych lub samorządowych jednostkach administracji publicznej. Mogą to być urzędy gminy, urzędy miasta, starostwa powiatowe, urzędy wojewódzkie oraz instytucje państwowe takie jak ministerstwa, agencje rządowe i inne. Praca urzędnika polega na obsłudze obywateli w zakresie kompetencji właściwym dla danej jednostki samorządowej. Może to być przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków, wydawanie decyzji, ustanawianie prawa, obsługa sekretariatu, radnych, biur poselskich. Urzędnik musi posiadać bardzo dobrą wiedzę w zakresie znajomości prawa i ustaw związanych z daną dziedziną. Ponadto ważna jest kompetencja i ukierunkowanie na pomoc petentom.Miejscem pracy urzędnika jest budynek danego urzędu, w którym znajduje się jego biuro. Praca odbywa się przy biurku na którym znajduje się komputer, drukarka wraz z specjalistycznym oprogramowaniem i połączeniem z bazą danych oraz inne przyboru biurowe. W codziennych obowiązkach wykorzystuje się również telefon, faks, ksero.

 

Nasze atuty

Dlaczego warto nam zaufać oraz wybrać jeden z pakietów premium.

Prawie


opisanych zawodów

Ponad

850

opracowanych wzorów

Niemal

99%

zadowolonych klientów

Już

5

lat doświadczenia