Podanie o pracę Kierownik Działu Reklamy i Promocji | StartCV.pl

Podanie o pracę Kierownik Działu Reklamy i Promocji

Podanie o pracę Kierownik Działu Marketingu i Sprzedaży
1 lipca 2018
Podanie o pracę Kierownik Działu Zaopatrzenia i Dystrybucji
1 lipca 2018
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars Liczba głosów: 5, średnia ocena: 4,80.
Loading...

Wzór podania o pracę Kierownik Działu Reklamy i Promocji

Wzór podania o pracę dla Kierownika Działu Reklamy i Promocji został opracowany w klasycznej wersji graficznej, do samodzielnej edycji min. w programie MS Word lub Libre Office.
Dokument znajduje się na jednej stronie A4 i zawiera takie elementy jak: dane teleadresowe nadawcy i adresata, zwrot grzecznościowy, wyrażenie chęci podjęcia pracy w zawodzie w danej firmie, posiadane predyspozycje do pracy, podpis oraz spis załączników.
Wzór podania o pracę zawiera zwroty i słownictwo, które ułatwi Ci napisanie indywidualnego dokumentu a dodatkowe szablony graficzne sprawią, że Twoje podanie o pracę wyróżni się na tle konkurencji.


Wybierz jeden z trzech pakietów:

lub
PORÓWNAJ PAKIETY

Gwarancja satysfakcji

Gwarantuję, że podanie o pracę Kierownika Działu Reklamy i Promocji zostało przygotowane z najwyższą starannością i z pewnością spełni Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz wątpliwości, to daję Ci gwarancję zwrotu pieniędzy, bez podania przyczyny w ciągu 21 dni od daty zakupu.
  • Łatwa edycja

  • Pliki MS Word

  • Atrakcyjne pakiety premium

  • 1 strona A4


 

Wybierz jeden z trzech dostępnych pakietów

Wzór podania o pracę dla Kierownika Działu Reklamy i Promocji można pobrać w jednym z trzech pakietów. Zapoznaj się z nimi oraz wybierz ten, którego najbardziej potrzebujesz.


 

Podanie o pracę Kierownika Działu Reklamy i Promocji

Zobacz jak wyglądają dokumenty, które otrzymasz!

Pozostałe wzory dla Kierownika Działu Reklamy i Promocji:

CV Kierownik Działu Reklamy i Promocji | List motywacyjny Kierownik Działu Reklamy i Promocji
 

 

Opis zawodu Kierownik Działu Reklamy i Promocji

Sprawdź dla kogo napisano wzór podania o pracę Kierownik Działu Reklamy i Promocji.

Do głównych zadań kierownika działu reklamy i promocji należy przygotowanie i prowadzenie wszelkich akcji promocyjnych i kampanii reklamowych firmy. Jego zadaniem jest kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku oraz dbanie o promocję nowych usług lub produktów. Jest to osoba, która nie tylko koordynuje proces twórczy ale również sama bierze w nim czynny udział. Ważna jest tutaj odpowiednia wiedza oraz duże doświadczenie. Jest wiele rodzajów reklamy i jeszcze więcej typów jej odbiorców. Dlatego solidna wiedza poprzedzona badaniami i analizami rynku potrafi dopiero odpowiedzieć jak poprowadzić akcję marketingową. Kierownik działu odpowiada i nadzoruje cały proces produkcji reklamy od zatwierdzenia projektu aż do jego emisji w prasie, telewizji czy na reklamach zewnętrznych. Bierze również udział we wszelkich targach i wystawach promując firmę. Bezpośrednim zwierzchnikiem kierownika jest prezes spółki lub dyrektor generalny.Praca odbywa się w systemie od poniedziałku do piątku zazwyczaj jest to praca po 8 godzin dziennie. Mogą się jednak zdarzyć wyjątki pracy w weekendy nawet po 12 godzin dziennie w trakcie trwania targów lub wystaw.

 

Nasze atuty

Dlaczego warto nam zaufać oraz wybrać jeden z pakietów premium.

Prawie


opisanych zawodów

Ponad

850

opracowanych wzorów

Niemal

99%

zadowolonych klientów

Już

5

lat doświadczenia