Wzór podania o pracę Kierownik Działu Reklamy i Promocji
Wzór podania o pracę dla Kierownika Działu Reklamy i Promocji został opracowany w klasycznej wersji graficznej, do samodzielnej edycji min. w programie MS Word lub Libre Office.Dokument znajduje się na jednej stronie A4 i zawiera takie elementy jak: dane teleadresowe nadawcy i adresata, zwrot grzecznościowy, wyrażenie chęci podjęcia pracy w zawodzie w danej firmie, posiadane predyspozycje do pracy, podpis oraz spis załączników.
Wzór podania o pracę zawiera zwroty i słownictwo, które ułatwi Ci napisanie indywidualnego dokumentu a dodatkowe szablony graficzne sprawią, że Twoje podanie o pracę wyróżni się na tle konkurencji.
Gwarancja satysfakcji
Gwarantuję, że podanie o pracę Kierownika Działu Reklamy i Promocji zostało przygotowane z najwyższą starannością i z pewnością spełni Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz wątpliwości, to daję Ci gwarancję zwrotu pieniędzy, bez podania przyczyny w ciągu 21 dni od daty zakupu.Łatwa edycja
Pliki MS Word
Atrakcyjne pakiety premium
1 strona A4
Wybierz jeden z trzech dostępnych pakietów
Wzór podania o pracę dla Kierownika Działu Reklamy i Promocji można pobrać w jednym z trzech pakietów. Zapoznaj się z nimi oraz wybierz ten, którego najbardziej potrzebujesz.
STANDARD
6,90zł
Zawartość pakietu:
- Wzór podania o pracę Kierownik Działu Reklamy i Promocji
-
Wzór CV -
Wzór listu motywacyjnego - 1 szablon graficzny premium
E-book StartCV
PREMIUM
12,90zł
Zawartość pakietu:
- Wzór podania o pracę Kierownik Działu Reklamy i Promocji
- Wzór CV
- Wzór listu motywacyjnego
- 3 szablony graficzne premium
-
E-book StartCV
GOLD
19,90zł
Zawartość pakietu:
- Wzór podania o pracę Kierownik Działu Reklamy i Promocji
- Wzór CV
- Wzór listu motywacyjnego
- 5 szablonów graficznych premium
- E-book StartCV
Podanie o pracę Kierownika Działu Reklamy i Promocji
Zobacz jak wyglądają dokumenty, które otrzymasz!
Pozostałe wzory dla Kierownika Działu Reklamy i Promocji:
CV Kierownik Działu Reklamy i Promocji | List motywacyjny Kierownik Działu Reklamy i Promocji
Opis zawodu Kierownik Działu Reklamy i Promocji
Sprawdź dla kogo napisano wzór podania o pracę Kierownik Działu Reklamy i Promocji.
Do głównych zadań kierownika działu reklamy i promocji należy przygotowanie i prowadzenie wszelkich akcji promocyjnych i kampanii reklamowych firmy. Jego zadaniem jest kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku oraz dbanie o promocję nowych usług lub produktów. Jest to osoba, która nie tylko koordynuje proces twórczy ale również sama bierze w nim czynny udział. Ważna jest tutaj odpowiednia wiedza oraz duże doświadczenie. Jest wiele rodzajów reklamy i jeszcze więcej typów jej odbiorców. Dlatego solidna wiedza poprzedzona badaniami i analizami rynku potrafi dopiero odpowiedzieć jak poprowadzić akcję marketingową. Kierownik działu odpowiada i nadzoruje cały proces produkcji reklamy od zatwierdzenia projektu aż do jego emisji w prasie, telewizji czy na reklamach zewnętrznych. Bierze również udział we wszelkich targach i wystawach promując firmę. Bezpośrednim zwierzchnikiem kierownika jest prezes spółki lub dyrektor generalny.Praca odbywa się w systemie od poniedziałku do piątku zazwyczaj jest to praca po 8 godzin dziennie. Mogą się jednak zdarzyć wyjątki pracy w weekendy nawet po 12 godzin dziennie w trakcie trwania targów lub wystaw.
Nasze atuty
Dlaczego warto nam zaufać oraz wybrać jeden z pakietów premium.
Prawie
opisanych zawodów
Ponad
850
opracowanych wzorów
Niemal
99%
zadowolonych klientów
Już
5