
Wzór podania o pracę Pracownik Biurowy
Wzór podania o pracę dla Pracownika Biurowego został opracowany w klasycznej wersji graficznej, do samodzielnej edycji min. w programie MS Word lub Libre Office.Dokument znajduje się na jednej stronie A4 i zawiera takie elementy jak: dane teleadresowe nadawcy i adresata, zwrot grzecznościowy, wyrażenie chęci podjęcia pracy w zawodzie w danej firmie, posiadane predyspozycje do pracy, podpis oraz spis załączników.
Wzór podania o pracę zawiera zwroty i słownictwo, które ułatwi Ci napisanie indywidualnego dokumentu a dodatkowe szablony graficzne sprawią, że Twoje podanie o pracę wyróżni się na tle konkurencji.

Gwarancja satysfakcji
Gwarantuję, że podanie o pracę Pracownika Biurowego zostało przygotowane z najwyższą starannością i z pewnością spełni Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz wątpliwości, to daję Ci gwarancję zwrotu pieniędzy, bez podania przyczyny w ciągu 21 dni od daty zakupu.Łatwa edycja
Pliki MS Word
Atrakcyjne pakiety premium
1 strona A4
Wybierz jeden z trzech dostępnych pakietów
Wzór podania o pracę dla Pracownika Biurowego można pobrać w jednym z trzech pakietów. Zapoznaj się z nimi oraz wybierz ten, którego najbardziej potrzebujesz.

STANDARD
6,90zł
Zawartość pakietu:
- Wzór podania o pracę Pracownik Biurowy
-
Wzór CV -
Wzór listu motywacyjnego - 1 szablon graficzny premium
E-book StartCV

PREMIUM
12,90zł
Zawartość pakietu:
- Wzór podania o pracę Pracownik Biurowy
- Wzór CV
- Wzór listu motywacyjnego
- 3 szablony graficzne premium
-
E-book StartCV

GOLD
19,90zł
Zawartość pakietu:
- Wzór podania o pracę Pracownik Biurowy
- Wzór CV
- Wzór listu motywacyjnego
- 5 szablonów graficznych premium
- E-book StartCV
Podanie o pracę Pracownika Biurowego
Zobacz jak wyglądają dokumenty, które otrzymasz!
Opis zawodu Pracownik Biurowy
Sprawdź dla kogo napisano wzór podania o pracę Pracownik Biurowy.
Pracownik biurowy jest to osoba zatrudniona w firmach do prowadzenia i organizacji pracy biura. Do obowiązków należy: przyjmowanie korespondencji, przekazywanie korespondencji do pracowników, wysyłka korespondencji z firmy do klientów, utrzymywanie porządku w dokumentach, archiwizacja dokumentów, odpisywanie na wiadomości meilowe oraz pisanie pism, analiza otrzymywanych zapytań ofertowych, przygotowanie ofert. Praca wykonywana jest w pomieszczeniach biurowych, trzeba znać się na obsłudze komputera, telefonu, faksu, drukarki, skanera oraz ksera. Pracodawcy cenią sobie u kandydatów otwartość, sumienność, szczerość, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, komunikatywność. Warto posiadać ukończone studia wyższe oraz znać co najmniej jeden język obcy. Praca wykonywana jest od poniedziałku do piątku po osiem godzin dziennie. Możliwe są nadgodziny, jednak zdarzają się one bardzo rzadko. Wynagrodzenie uzależnione jest w głównej mierze od powierzonego zakresu obowiązków oraz wielkości i prestiżu firmy, w której podjęto pracę. Wynosi od 1500 zł do nawet 3000 zł netto.
Nasze atuty
Dlaczego warto nam zaufać oraz wybrać jeden z pakietów premium.
Prawie
opisanych zawodów
Ponad
850
opracowanych wzorów
Niemal
99%
zadowolonych klientów
Już
5