
Wzór podania o pracę Specjalista do Spraw Obsługi Klienta
Wzór podania o pracę dla Specjalisty do Spraw Obsługi Klienta został opracowany w klasycznej wersji graficznej, do samodzielnej edycji min. w programie MS Word lub Libre Office.Dokument znajduje się na jednej stronie A4 i zawiera takie elementy jak: dane teleadresowe nadawcy i adresata, zwrot grzecznościowy, wyrażenie chęci podjęcia pracy w zawodzie w danej firmie, posiadane predyspozycje do pracy, podpis oraz spis załączników.
Wzór podania o pracę zawiera zwroty i słownictwo, które ułatwi Ci napisanie indywidualnego dokumentu a dodatkowe szablony graficzne sprawią, że Twoje podanie o pracę wyróżni się na tle konkurencji.

Gwarancja satysfakcji
Gwarantuję, że podanie o pracę Specjalisty do Spraw Obsługi Klienta zostało przygotowane z najwyższą starannością i z pewnością spełni Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz wątpliwości, to daję Ci gwarancję zwrotu pieniędzy, bez podania przyczyny w ciągu 21 dni od daty zakupu.Łatwa edycja
Pliki MS Word
Atrakcyjne pakiety premium
1 strona A4
Wybierz jeden z trzech dostępnych pakietów
Wzór podania o pracę dla Specjalisty do Spraw Obsługi Klienta można pobrać w jednym z trzech pakietów. Zapoznaj się z nimi oraz wybierz ten, którego najbardziej potrzebujesz.

STANDARD
6,90zł
Zawartość pakietu:
- Wzór podania o pracę Specjalista do Spraw Obsługi Klienta
-
Wzór CV -
Wzór listu motywacyjnego - 1 szablon graficzny premium
E-book StartCV

PREMIUM
12,90zł
Zawartość pakietu:
- Wzór podania o pracę Specjalista do Spraw Obsługi Klienta
- Wzór CV
- Wzór listu motywacyjnego
- 3 szablony graficzne premium
-
E-book StartCV

GOLD
19,90zł
Zawartość pakietu:
- Wzór podania o pracę Specjalista do Spraw Obsługi Klienta
- Wzór CV
- Wzór listu motywacyjnego
- 5 szablonów graficznych premium
- E-book StartCV
Podanie o pracę Specjalisty do Spraw Obsługi Klienta
Zobacz jak wyglądają dokumenty, które otrzymasz!
Pozostałe wzory dla Specjalisty do Spraw Obsługi Klienta:
CV Specjalista do Spraw Obsługi Klienta | List motywacyjny Specjalista do Spraw Obsługi Klienta
Opis zawodu Specjalista do Spraw Obsługi Klienta
Sprawdź dla kogo napisano wzór podania o pracę Specjalista do Spraw Obsługi Klienta.
Specjalista do spraw obsługi klienta zajmuje się obsługą klienta biznesowego oraz indywidualnego, w zależności od prowadzonej polityki firmy. Do jego podstawowych zadań należy dbanie o pozytywne relacje z klientem, pozyskiwanie nowych klientów, udzielanie wszelkich informacji odnośnie oferty handlowej firmy, przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji od klientów. Osoba ta zajmuje się również wsparciem w akcjach promocyjnych i marketingowych, tworzy analizy i zestawienia, przygotowuje materiały do negocjacji i rozmów z klientami. Pracodawcy od kandydatów na to stanowisko wymagają komunikatywności, pewności siebie, samodzielności i zorganizowania. Bardzo ważne jest również kilkuletnie doświadczenie związane z obsługą klienta na stanowisku zbliżonym lub podobnym. Niezbędna jest również bardzo dobra znajomość branży, w której działa firma. Osoba na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta pracuje zazwyczaj po 8 godzin dziennie w stałych godzinach pracy, od poniedziałku do piątku. Mogą się jednak zdarzyć nadgodziny, kiedy czas pracy trzeba dostosować do możliwości klientów.
Nasze atuty
Dlaczego warto nam zaufać oraz wybrać jeden z pakietów premium.
Prawie
opisanych zawodów
Ponad
850
opracowanych wzorów
Niemal
99%
zadowolonych klientów
Już
5