CV Specjalista do Spraw Public Relations | StartCV.pl

CV Specjalista do Spraw Public Relations

CV Specjalista do Spraw Obsługi Klienta
1 lipca 2018
CV Specjalista do Spraw Reklamy
1 lipca 2018
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars Liczba głosów: 4, średnia ocena: 4,50.
Loading...

Wzór CV Specjalista do Spraw Public Relations

Wzór Curriculum Vitae dla Specjalisty do Spraw Public Relations został opracowany w klasycznej wersji graficznej, do samodzielnej edycji min. w programie MS Word lub Libre Office.
Dokument znajduje się na dwóch stronach A4 i zawiera takie elementy jak: dane teleadresowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, przebyte kursy i szkolenia, znajomość języków, umiejętności i zainteresowania.
Wzór CV zawiera zwroty i słownictwo, które ułatwi Ci napisanie indywidualnego dokumentu a dodatkowe szablony graficzne sprawią, że Twoje CV wyróżni się na tle konkurencji.


Wybierz jeden z trzech pakietów:

lub
PORÓWNAJ PAKIETY

Gwarancja satysfakcji

Gwarantuję, że CV Specjalisty do Spraw Public Relations zostało przygotowane z najwyższą starannością i z pewnością spełni Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz wątpliwości, to daję Ci gwarancję zwrotu pieniędzy, bez podania przyczyny w ciągu 21 dni od daty zakupu.
  • Łatwa edycja

  • Pliki MS Word

  • Atrakcyjne pakiety premium

  • 2 strony A4


 

Wybierz jeden z trzech dostępnych pakietów

Wzór CV dla Specjalisty do Spraw Public Relations można pobrać w jednym z trzech pakietów. Zapoznaj się z nimi oraz wybierz ten, którego najbardziej potrzebujesz.


 

CV Specjalisty do Spraw Public Relations

Zobacz jak wyglądają dokumenty, które otrzymasz!

 

 

Opis zawodu Specjalista do Spraw Public Relations

Sprawdź dla kogo napisano wzór CV Specjalista do Spraw Public Relations.

Praca w zawodzie specjalisty do spraw public relations polega na kontaktach z mediami oraz dbaniem o dobry wizerunek firmy lub spółki. Inne nazwy dla tego zawodu to doradca prasowy, rzecznik prasowy czy też specjalista do spraw kontaktów z mediami. Osoba na tym stanowisku ma za zadanie utrzymywać pozytywny wizerunek firmy w mediach, prasie, telewizji czy w internecie. Zadania te realizowane są poprzez udzielanie wszelkich informacji na temat firmy, planach na przyszłość, a nawet sukcesach i ewentualnych problemach. Rzecznik prasowy jest to osoba, która zajmuje się kreowanie tożsamości firmy, poprzez dbanie o stały kontakt z dziennikarzami, informowanie o planach i sukcesach firmy, czy też informowaniu o innowacyjności firmy na tle innych. Osoba na tym stanowisku zajmuje się opracowywaniem materiałów prasowych, organizuje spotkania z dziennikarzami i konferencje prasowe, udziela wywiadów.Praca w zawodzie specjalisty do spraw public relations wykonywana jest w biurach oraz w studiach telewizyjnych, rozgłośniach radiowych czy na świeżym powietrzu.

 

Nasze atuty

Dlaczego warto nam zaufać oraz wybrać jeden z pakietów premium.

Prawie


opisanych zawodów

Ponad

850

opracowanych wzorów

Niemal

99%

zadowolonych klientów

Już

5

lat doświadczenia