Podanie o pracę Specjalista do Spraw Obsługi Klienta | StartCV.pl

Podanie o pracę Specjalista do Spraw Obsługi Klienta

Podanie o pracę Specjalista do Spraw Marketingu i Handlu
1 lipca 2018
Podanie o pracę Specjalista do Spraw Public Relations
1 lipca 2018
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars Liczba głosów: 5, średnia ocena: 4,80.
Loading...

Wzór podania o pracę Specjalista do Spraw Obsługi Klienta

Wzór podania o pracę dla Specjalisty do Spraw Obsługi Klienta został opracowany w klasycznej wersji graficznej, do samodzielnej edycji min. w programie MS Word lub Libre Office.
Dokument znajduje się na jednej stronie A4 i zawiera takie elementy jak: dane teleadresowe nadawcy i adresata, zwrot grzecznościowy, wyrażenie chęci podjęcia pracy w zawodzie w danej firmie, posiadane predyspozycje do pracy, podpis oraz spis załączników.
Wzór podania o pracę zawiera zwroty i słownictwo, które ułatwi Ci napisanie indywidualnego dokumentu a dodatkowe szablony graficzne sprawią, że Twoje podanie o pracę wyróżni się na tle konkurencji.


Wybierz jeden z trzech pakietów:

lub
PORÓWNAJ PAKIETY

Gwarancja satysfakcji

Gwarantuję, że podanie o pracę Specjalisty do Spraw Obsługi Klienta zostało przygotowane z najwyższą starannością i z pewnością spełni Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz wątpliwości, to daję Ci gwarancję zwrotu pieniędzy, bez podania przyczyny w ciągu 21 dni od daty zakupu.
  • Łatwa edycja

  • Pliki MS Word

  • Atrakcyjne pakiety premium

  • 1 strona A4


 

Wybierz jeden z trzech dostępnych pakietów

Wzór podania o pracę dla Specjalisty do Spraw Obsługi Klienta można pobrać w jednym z trzech pakietów. Zapoznaj się z nimi oraz wybierz ten, którego najbardziej potrzebujesz.


 

Podanie o pracę Specjalisty do Spraw Obsługi Klienta

Zobacz jak wyglądają dokumenty, które otrzymasz!

Pozostałe wzory dla Specjalisty do Spraw Obsługi Klienta:

CV Specjalista do Spraw Obsługi Klienta | List motywacyjny Specjalista do Spraw Obsługi Klienta
 

 

Opis zawodu Specjalista do Spraw Obsługi Klienta

Sprawdź dla kogo napisano wzór podania o pracę Specjalista do Spraw Obsługi Klienta.

Specjalista do spraw obsługi klienta zajmuje się obsługą klienta biznesowego oraz indywidualnego, w zależności od prowadzonej polityki firmy. Do jego podstawowych zadań należy dbanie o pozytywne relacje z klientem, pozyskiwanie nowych klientów, udzielanie wszelkich informacji odnośnie oferty handlowej firmy, przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji od klientów. Osoba ta zajmuje się również wsparciem w akcjach promocyjnych i marketingowych, tworzy analizy i zestawienia, przygotowuje materiały do negocjacji i rozmów z klientami. Pracodawcy od kandydatów na to stanowisko wymagają komunikatywności, pewności siebie, samodzielności i zorganizowania. Bardzo ważne jest również kilkuletnie doświadczenie związane z obsługą klienta na stanowisku zbliżonym lub podobnym. Niezbędna jest również bardzo dobra znajomość branży, w której działa firma. Osoba na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta pracuje zazwyczaj po 8 godzin dziennie w stałych godzinach pracy, od poniedziałku do piątku. Mogą się jednak zdarzyć nadgodziny, kiedy czas pracy trzeba dostosować do możliwości klientów.

 

Nasze atuty

Dlaczego warto nam zaufać oraz wybrać jeden z pakietów premium.

Prawie


opisanych zawodów

Ponad

850

opracowanych wzorów

Niemal

99%

zadowolonych klientów

Już

5

lat doświadczenia